Direct Marketing a GDPR Do hloubky, věcně, kompletně

příjemné květnové pondělí

22. 5. 2017 Praha - Café Louvre

Národní 22, Praha 1

Galerie Café Louvre

od 3900 Kč účastnický poplatek

Posíláte stávajícím nebo potenciálním klientům emaily?

Pak byste na této konferenci rozhodně měli být

Program a přednášející 22. května 2017 - Praha

Tomáš Hanák

moderátor konference, herec
a současně téměř odborník na GDPR!

2017-03-30_TOM4389-web

8:00 – 9:00

registrace účastníků

 

9:00 – 10:00

Direct Marketing a GDPR

Eva Škorničková
nezávislá expertka pro právní a ICT oblast GDPR

  • Nejdůležitější fakta o GDPR z pohledu Direct Marketingu
  • Jak si vybrat správného DPO (šéfa přes osobní údaje) a co u vás musí hlídat
  • Nejčastější očekávané potíže a problémy u direct marketingu
  • Jak zacházet s osobními údaji, které jsou veřejně publikované
eva-skornickova

10:00 – 10:30

GDPR jako hrozba i příležitost

Tomáš Charvát
expert na spammery a jednatel společnosti Excello

  • Jaké jsou formy a výskyty osobních údajů v rámci firmy, která využívá direct marketing
  • Šikana konkurence pomocí GDPR aneb kolik jste ochotni investovat, aby konkurence dostala pokutu 20 milionů eur?
  • Nástroje pro DPO, aby dokázal firmě pomoct a nemusel jenom nahlašovat úniky
Tomáš Charvát

10:30 – 11:00

Emailing správně podle GDPR

Jakub Olexa
expert na emailing a jednatel společnosti Mailkit

  • Největší právní i IT výzvy v emailingu s ohledem na GDPR
  • Stav a problémy zejména amerických cloudových emailingových služeb
  • Získávání osobních údajů ze sociálních sítí – jaké a kdy můžeme získat, jaký „souhlas“ sociální sítě poskytují
Jakub Olexa

11:00 – 11:30

přestávka na občerstvení & neformální diskuze

 

11:30 – 11:50

Jak efektivně chránit svá data

Petr Lasek
expert na bezpečnost Radware

GDPR se důsledně vyhýbá jakékoliv zmínce ohledně technologií, což lze vnímat i pozitivně. Nebude tak docházet k situacím, kdy si firma koupí daný produkt, jen aby měla „splněnu“ povinnost. Mělo by to vést k zamyšlení o správné volbě pro potřeby konkrétní společnosti. K řadě největších úniků dat došlo díky zranitelnosti webových aplikací. Jako logická volba se tak nabízí Web Application Firewall (WAF). Co WAF skutečně umí a před čím Vás ochrání?
petr lasek web

11:50 – 12:10

Integrita, důvěrnost a zabezpečení citlivých dat

Michal Pieczka
expert na bezpečnost VUMS DataCom

Posílení IT bezpečnosti je stále aktuálním tématem. Data, osobní údaje a informace jsou ceninou společností a kritickým aspektem, který je třeba zabezpečit. GDPR obsahuje celou řadu nových regulačních pravidel a opatření k dodržování pro organizaci, která řídí nebo zpracovává jakoukoli formu osobních údajů, pod hrozbou velkých sankcí. NetSHIELD GDPR řešení se konkrétně zabývá články 32 a 37. Ty definují systémovou integritu sítě a zvyšují povědomí o ochraně osobních údajů. Je nezbytné, abyste byli připraveni na začátku roku 2018.
michal pieczka web

12:10 – 12:30

Don’t need to cry – jak jste chráněni proti ransomware vy?

Adam Muška
technický konzultant IS4 technologies

#DontNeedtoCry – Dne 12. května ransomware WannaCryptor (WannaCry) napadl tisíce počítačů po celém světě. Za pouhých 24 hodin se počet infekcí zvýšil na 185 000 strojů ve více než 100 zemích.
Útoky ransomware jsou obzvláště nebezpečné pro firmy. Stačí, aby bylo napadeno jedno zařízení ve firemní síti a virus se šíří dál bez jakékoliv interakce.
Bitdefender GravityZone chrání proti vlnám útokům nultého dne i novým mutacím ransomwaru typu WannaCry. Detekuje, zachytí a zablokuje pokusy o průnik škodlivého kódu do koncového bodu. Nejnovější technologie strojového učení využívá samoučící algoritmy, které odhalují nové a neznámé hrozby s dokonalou přesností v reálném čase.
Více informací o ransomwaru WannaCry například zde
adam muska web

12:30 – 13:30

oběd & neformální diskuze

 

13:30 – 14:00

Jak na správné získávání souhlasu podle GDPR

Jakub Olexa
expert na emailing a jednatel společnosti Mailkit

  • Jak mají vypadat správné souhlasy – konkrétní pohledy na texty u webových formulářů, jak je to u telefonických rozhovorů a nahrávání
  • Call centra a souhlasy – co se může stát, když použijete externí call centrum
  • Automatizované dolování dat a souhlasy – jak to funguje
  • Co se může stát, když pošleme email bez souhlasu? Jaké zbraně má proti nám příjemce?
Jakub Olexa

14:00 – 14:30

DIRECT MARKETING DUEL
Tomáš Charvát vs. Jakub Olexa

Tomáš Charvát
Jakub Olexa
Stejné téma direct marketingu – dva různé pohledy.
V rámci duelu je možné pokládat dotazy oběma řečníkům.
 

14:30 – 15:00

přestávka na občerstvení & neformální diskuze

 

Direct Marketing a GDPR Do hloubky, věcně, kompletně

příjemné květnové pondělí

22. 5. 2017 Praha - Café Louvre

Národní 22, Praha 1

Galerie Café Louvre

od 3900 Kč účastnický poplatek